donderdag, februari 03, 2011

halloha

Hier zijn we weer na een tijdje niets van ons te laten horen. Niet dat er hier niets gebeurd is, maar ja.

Sinterklaas is ook hier gepasseerd.  Ik was mijn schoentje vergeten te zetten, maar Sinterklaas heeft mij dat niet kwalijk genomen. Geen speelgoed, maar dingetjes om van te smullen.

En de laatste maanden schieten hier de coffee shops uit de grond als paddestoelen.  Tot nu moesten we thuis zelf onze koffie maken, met de koffie uit Belgie, om een goeie koffie te hebben.  Er waren hier en daar bars die goeie koffie hadden/hebben, maar niet zo veel.
Het lijkt dat er elke maand nu een nieuw koffie bar open gaat, en meestal goeie koffie (zegt Stefaan), maar ook goeie fruitshakes, en een pateke of cakeje.  Geweldig toch.
Voor mij wordt het een warme chocomelk, maar ik krijg hem dan ook mooi afgewerkt:


Onlangs is er ook een nieuwe winkel open gegaan en weet je wat we daar onverwacht vonden?
  Jawel, kijk maar goed.  Naast de Leffe, hoegaerden en stella vinden we nu chimay. 
En van dat te zien kregen we zin in ne belgische plat.  Vandaar dat stefaan ballekes gemaakt heeft, en ik de tomatensaus en puree. 
Van dit te zien krijg ik weer honger en ga zo dadelijk ook iets verorberen se.

Geen opmerkingen: