dinsdag, september 15, 2009

school

Mijn tweede schooldag is achter de rug. Na een derde lessenrooster, zijn we nu hopelijk goed op weg. Er was een leerkracht die meende dat zijn vak alleen maar in de voormiddag kkon gegeven worden, omdat de leerlingen in de namiddag minder geconcentreerd zijn. Dus, het lessenrooster werd naar zijn wensen veranderd. Maar, denkt niet leerkracht dat zijn vak best in de voormiddag gegeven wordt??
De lange dagen regen zijn hier wat geminderd, enkel terug een paar uur per dag. We zijn ook terug begonnen met onze Khmer-lessen. Onze leraar doet dat goed, alleen jammer dat we geen beter handboek hebben, maar we behelpen ons...
Stefaan en ik hebben elk een helm meegenomen vanuit Belgie, ik een fietshelm, hij een voor de brommer. En, bekijks dat we hebben. Deze morgen passeerde er mij een brommertje, traag rijdend, en blijf mij aankijken, hij reed bijna ergens tegen. Zelfs Stefaan heeft bekijks hoewel de meesten hier een helm dragen, maar niet zo'n groot, stevig, binkend spul als hij.

1 opmerking:

timpi zei

Stefaan met een grote blinkende helm op een brommerke? Dat vraagt om foto's als je het mij vraagt...
Van Els met flashy fietshelm trouwens ook ;-)