maandag, september 22, 2008

house warming

Hallo allen,

Ondertussen is er alweer een week gepasseerd. Een vermoeiende week. Ik, Els, had een ongeloofelijk hevige verkoudheid. Hoofdpijn, een tranend oog, enfin, alles er op en er aan. Maar het is alweer bijna over.
Zaterdag hebben we onze house warming gehad. Enkele kameraden op bezoek gehad, en gekookt. Stefaan heeft spaghetti klaar gemaakt en ik heb een belgisch dessertje klaargemaakt: choco mouse. Was best gezellig. Vooral Vlamingen, maar iemand getrouwd met een Nieuw-Zeelandse, iemand met een Vietnamese, het was dus internatioaal gezelschap, met Engels als voertaal.
Nu zitten we met een ganse hoop afwas, maar gelukkig hebben we een kuisvrouw. (Decadent he.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk om jullie verhalen zo nu en dan eens te lezen. Jullie stellen het er blijkbaar goed!
Bij ons is intussen het schooljaar weer volop aan het draaien. Ook het gewone leven zoals jullie beschrijven: opstaan, eten, werken, thuiskomen, wat voorbereiden, slapen. En in het weekend toch weeral te weinig slapen om dan maandag (foei) moe de week te beginnen.
Maar in Tildonk stelt iedereen het goed. Els D. is intussen bevallen van Ruben en Barbara van Olivia, maar dat wist je misschien al? Ik probeer je maar op de hoogte te houden.

Hou jullie goed! En tot later!
Anne S.

Anoniem zei

Cool, een kuisvrouw... Ik probeer me hier mezelf er ook één aan te smeren, maar An wil nog niet happen...