zaterdag, januari 09, 2010

kapper

Ik zat er al een tijdje mee, mijn haar moest er af. Hier in Cambodia stel ik dat altijd zo lang mogelijk uit, want je weet niet altijd goed wat het resultaat zal zijn. Een kort kapsel, wat ik een hele tijd gehad heb, kennen ze hier niet echt.
Vandaag was ik het echt beu, en ben ik vertrokken naar de kapper. Een collega van mij had gezegd dat het een goeie kapper was. Niet de goedkoopste (dat is dan 1,5 dollar), maar nog altijd maar 3 dollar. In een boekje koos ik een "kort" kapsel. En de kapper, hier bijna altijd mannen, heeft dat goed gedaan. Ik ben vrij tevreden met het resultaat. En om dat te showen, heeft Stefaan een fotootje getrokken:

2 opmerkingen:

Ilse Paeshuyse zei

Hey Els, het kapsel is zeer goed gelukt! Idd ne goeie kapper!!

Doe de groetjes aan Jan!

Unknown zei

mooi en anders ziet ge der ook héél goed uit!